tisdag 6 november 2007

Vad tycker ni?


Vem bär den bäst, Katherine Heigl eller Paris Hilton?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har svårt för Paris Hilton så jag säger nog Katherine Heigl då. Hon ser sötare ut med :)

Anonym sa...

Jag svarar nog Paris Hilton eftersom den inte är lika urringad, eller ser iaf inte ut att vara det, mycket snyggare :)

Anonym sa...

Katherine Heigl skulle jag säga...för hon är mer fuckable än paris hilton...så det är nog inte kläderna som avgör här hahaha

Christoffer sa...

Håller med rafael jag :D

Anonym sa...

Jag säger Katherine Heigl!! Utan tvekan... Trots att jag kan vara lite svag för Paris och hennes stil ibland så har jag varit svag för Katherine sen barnsben... Lätt val! Länge sen jag surfade runt i webvärlden för nöjes skull men nu är jag här! =) Vart vill du ha Fjalle-bilderna skickade förresten?

Anonym sa...

Leila: Håller med dig jag ;o)

Anonym sa...

Stina: Mm, kan hålla med om det fast jag måste nog ändå lägga min röst på Katherine ;p Men det är roligt att höra andras åsikter =)

Anonym sa...

Rafael: Vilken bild är grymmast av målningarna då? *asg* Skulle bra gärna vilja höra din röst där ;p

Anonym sa...

Christoffer: Hemskt vad alla killar var eniga nu helt plötsligt då ;p

Anonym sa...

Diana: Welcome back!