lördag 24 november 2007

Detta är min lördagsmorgon.

Vaknade tidigt idag, men ligger fortfarande och slappar i sängen, samtidigt som Dr Phil går varm på tv. Vet inte riktigt vad temat är, känner mig för tankspridd för att kunna koncentrera mig. Skulle helst bara vilja ringa upp Jhonny och skälla ut honom, men den stackaren har ju egentligen inte gjort nåt. Det har liksom med gårdagens spådom att göra, fast jag vet ju egentligen inte om det var honom den handlade om. Men kanske, och i så fall vill jag skälla ut honom! Invecklat! Nä, nu ska jag hasa mig upp, ska ut på stan sen och handla julkort och julklappar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Ja, eller hur att Kjellvander-låten är skön. Han har underbar röst. :)

Anonym sa...

Ellen: Jo, den är finfin =)En aning hesare och mörkare och den hade varit perfekt ;p