lördag 17 november 2007

Intensivt sökande... Av både det ena och andra.

Det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord, so here we go.... Give me this life ;p

Jag har länge diksuterat det här med min hyra på min lägenhet, vilken ligger på 4000 i månaden, kanske är det dags att göra något åt det. Ska nog börja kolla mig runt efter något annat place, om jag dock trivs i min lilla etta. Men jag antar jag jag skulle kunna få en helt okej tvåa för den hyran, så varför betala överpris?

Och gällande den där karln som städar på bilden så är han välkommen när som helst. Typ nu. Lär väl få tag i det själv kan jag tro, är utvilad och glad idag i alla fall så till och med en storstädning ska jag nog kunna ta mig igenom.

Vad ska ni göra idag? Något roligt eller tråkigt? Tell me!

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag ska slappa vidare nu ett tag & tycka synd om mig själv för att min pojke åkte hem nyss :P Sen ikväll är det paarty som gäller :D
Storstäda gjorde jag i förrgår, det är jobbigt att ta sig i kragen, men det är rätt kul när man väl börjat & speciellt resultatet :)

Anonym sa...

Maria: Skit, inget kul med pojkar som åker ifrån en =( Men ha superkul på festen ikväll!