söndag 18 november 2007

Good morning!

Här är det ganska lungt och tyst, till skillnad mot igår då musiken gick varm och dunkade så att rutorna nästan skulle slås ut. Jag föredrar tystnad faktiskt, åtminstone idag.

I Thailand är klockan redan tre på eftermiddagen och livet där borta känns ganska långt borta nu. Vi har dock pratat en hel del om när jag ska åka tillbaka och vi kommer väl närmare och närmare en lösning så att säga, men jag har fortfarande inte bokat någon biljett. Kanske blir det så att jag passar på att stanna lite längre denna gång...

Nä, nu ska jag återgå till min frukost. Har inte druckit iste sedan i somras men det är underbart gott ju, antagligen på grund av allt socker så klart ;p Har dessutom en stor macka med Mariettes hallonsylt. Sockerckock eller vad? *lol*

Ha en bra dag allesammans. Hörs och ses =D

Inga kommentarer: