fredag 23 november 2007

Mitt liv i framtiden?

Har haft en ganska intresant dag, spådde mig tidigare ikväll. Om det var bra eller dåligt det vet jag inte, men jag fick ett ganska dystert svar på min fråga. Nu sitter jag här med min laptop i knät medan Ann har erbjudit sig att ringa för att jag ska få prata med någon om spådomen, men jag har inte så mycket att säga. Men jag tackar för omtanken. Jag tror att jag vill behålla vissa saker för mig själv helt enkelt, så jag är ledsen alla nyfikna som jag har lovat att berätta resultatet för. Jag "ljög" =(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla Linda, tråkigt att inte svaret var vad du hoppades på....och jag som också ska gå dit, hmmm..... kanske väntar ett tag då.

Puss Puss

Anonym sa...

Posh: Har jag avskräckt dig? Det var inte meningen ju... Du kanske får ett helt annat svar än mig. Känn efter och följ ditt hjärta =)