torsdag 1 november 2007

Ensam och rädd.

Jag har haft pratstund hela långa kvällen. Redde ut ett och annat med John först, eller rättare sagt han gav mig vissa svar på frågor som jag egentligen redan visste svaren till. Sen snackade jag med Jhonny, han undrade varför jag lät ledsen. Vad skulle jag svara på det? Jag ljög och sa att det inte var nånting, precis som alla tjejer svarar när det verkligen är nånting ;p Snackade med Sunny efter det, han undrade hur det gick med Jhonny. Och igen, vad skulle jag svara på det? Jag vet ju knappt själv, så hur ska jag då kunna redogöra för någon annan?

Som jag innan nämnt har jag ont i magen. Mest av psykiska själ. Det finns saker som tynger mig, lite av allt det jag nämnde här ovan. Men även en del annat som jag inte kan dela med mig av.

Just det, snackade med Rafael på msn också. Han blev den första som fick veta att jag härmed ska bli nunna!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Huga! Blair... har aldrig sett den faktiskt. Lite rädd av mej :) Natti!

Anonym sa...

Emelie: Rädd för disneyfilmer? *skrattar*

Anonym sa...

Hoppas allt reder upp sig. Hemsk känsla att gå omkring med oro! Hoppas du får en mysig fredag iaf! :)

Anonym sa...

Emelie: Tack vännen =)