söndag 18 november 2007

Lite hokus pokus!

Även inatt hade jag en konstig dröm. Minns inte exakt vad den handlade om, men John var inblandad. Han försökte meddela mig något med hjälp av handskrivna lappar, då det var enda sättet att få fram ett budskap. Tror att vi befann oss i Afrika och om han var en massaj eller vi bara omringade av en massa massajer, det vet jag inte. Jag kunde dock inte svara honom på hans frågor och...

Äsch, minns inte mer... Men allt var konstigt. Jag har drömt väldigt knasiga saker på sista tiden och handlingen varierar från gång till gång. Samma person återkommer dock i dröm efter dröm men på olka sätt. Vad vill drömmarna säga mig egentligen? Kanske finner jag svaret på fredag, då ska jag nämligen spå mig. Är aningen nervös inför detta i ärlighetens namn...

Tror du på spådomar?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket märklig dröm. Jag ställer mig tveksam till spådomar. Men skulle vara intressant att vara med om, ändå.

Anonym sa...

Joakim: Ny besökare ser jag. Trevligt =D

Maria sa...

Njae, jag vet inte riktigt om jag tror på det. Men det är nog för att jag aldrig själv blivt spådd..
Du får avslöja sen vad du fick veta om din framtid ;D

Anonym sa...

Gah, slöseri med pengar. skicka dem till mig så kan jag spå dig!

Anonym sa...

Maria: Mm, om det är nåt bra så talar jag om det ;p

Anonym sa...

Raffe: Du är bara ute efter mina pengar, det har jag evtat hela tiden ;p