fredag 30 november 2007

Som om jag skulle avslöja vem han är...

Ni som känner mig vet ju allt angående min lille kändiskille och ni andra ska få höra en liten saga nu ;p För att göra en lång historia kort så är det farligt att ha kontakt med den där lammköttshulliganen. Helt allvarligt så förvrider han huvudet på mig och det handlar inte om att han är känd, utan snarare om att han är så jäkla grym! Han får mig att vilja göra småsnuskiga saker och glömma allt det andra, kanske bara för en kort stund men ändå... Jag tror att han tycker om att få komplimanger haglade över sig och ibland är jag rätt bra på att ge sådana *ler* Jag bjuder på dem. Vi pratar egentligen bara om vardagliga saker, inget märkvärdigt, men det är lättsamt och spännande i alla fall. Det smickrar mig grymt. Jag skulle rent av vilja påstå att jag blivit lite beroende av hans mail. Jag är inte förvånad över att han tilltalar mig som han gör, men jag är ytterst förvånad att jag tilltalar honom. Desto mer man skrapar på ytan desto mer får man dessutom lära känna den sanna personen, egentligen tror jag inte han har mycket likhet med sin kaxiga och småelaka rollkarraktär. Jag skulle rent av vilja nå enda in på djupet, komma åt kolan i mitten av chokladen. Åh förlåt, nu gör jag bort mig med konstiga metaforer igen. Han är snygg helt enkelt. Trevlig. Synd att jag inte är tjugo längre bara, då hade jag sluppit känna mig gammal i hans sällskap. Men det är som det är. Jag får nöja mig med att drömma om honom och få lite mail som dimper ner då och då. I min värld räcker det dock.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man blir lite nyfiken på vem denna kille kan vara... :)

Anonym sa...

Maria: Mm, ska berätta men jag väntar nog lite med det ;p Ifall han skulle läsa här inne på bloggen... //L.