söndag 18 november 2007

Lonely...

Det är så himla tråkigt att vara ensam hemma, det brukar jag ju vara i och för sig men just nu är jag sällskapssjuk. Tror att mamma, Anton, Stefan och Jonna kommer över en sväng sen i alla fall. Kanske borde baka en kaka och överraska med? En mjuk pepparkaka skulle inte sitta helt fel...

Sitter och snackar med Nadja på msn nu, är bjuden på fest hos henne och Max =D Skojsigt, ska bara kolla min kallender först och se så att det inte var nåt annat just den dagen. Hoppas inte.

Har repisen av Idol på i bakgrunden, försöker lära mig att tycka om det programmet eftersom det är det stadiga samtalsämnet på jobbet. Men jag ser i ärlighetens namn inget kul med det, så jag lär nog få sitta tyst och känna mig dum även i fortsättningen. Nä tacka vet jag Prison Break, give me some more episods!

Inga kommentarer: