tisdag 27 november 2007

Nerbäddad.

Ligger hemma i sängen nu, magen gör ont och bara tanken på mat får mig att vilja kräkas. Fattar inte vad det blivit för knas på min stackars lilla mage. Hur känns magsår egentligen?

Önskar att det nya avsnittet av Prison Break åtminstone kunde ha kommit ut, så jag hade haft nåt kul att roa mig med under tiden som jag ligger här och tycker synd om mig själv. Vilken skitdag!

Alma undrade om jag var gravid och om någon annan ens tänker den tanken så kan jag säga att det är onödigt att slösa energi på så knäppa tankegångar. I´m not pregnant! Såvida jag inte blivit frälst och liksom Maria inte fattar ett dugg hur allt det här kunde gå till. Men troligheten är minimal *ler*

Nåja, nog klagat. Ska lägga mig och sova en stund nu. Ni andra få ha en bra dag på jobbet eller i skolan eller var ni nu kan tänkas hålla hus. Kram från sjuklingen!

Inga kommentarer: