söndag 4 november 2007

Kyligt? Men tv:n går varm i alla fall...

Ikväll är jag småfrysig av mig. Det är verkligen vidrigt att frysa, speciellt om fötterna! Lägenheten jag har är varm och mysigt, men jag får liksom inte upp värmen i mig själv för tillfället. Egentligen tycker jag om att ha så lite kläder som möjligt på mig när jag är hemma, men idag har jag minsann laddat upp med lager efter lager. Har till och med lindat in mig i ett duntäcke också.

Håller på att fixa filmen Die Hard 4, så nu blir det nog tv för resten av kvällen. Senare är ju dessutom Miami Inc och Ensam Mamma Söker. Final ikväll av det sistnämnda! Spännande! Det får gå hur det vill, bara det blir Susanne och Conny ;p

24 kommentarer:

Maria sa...

Eller hur Susanne måste välja honom! Kommer du ihåg han Per som Susanne skickade ut rätt sent? Honom blev jag kär i, så glad att hon skickade ut honom ;) Dock inte kommit fram till ngn smart plan över hur jag ska få honom att inse att han vill ha mig.. :P hehe

Anonym sa...

Mia: Hehe, var det Gävlekillen?

Maria sa...

Haha ja. Han var 23 tror jag.. Sjukt söt!

Anonym sa...

Mia: Mm, han verkade vara en hyvens prick. Vi får väl åka till Gävle och slå klorna i honom ;p Eller ja, du då... Du såg han först så han är din =)

Anonym sa...

haha tack så mycket. nja inte att få hela fejat nerdreglat i alla fall ;)

Anonym sa...

Hatar att frysa! Man blir så spänd i kroppen... Hoppas du tycker om Die Hard 4.0, jag tyckte den var lite seg tyvärr :/ Men finalen i Ensam mamma ska jag oxå se!

Anonym sa...

Ida: Smällar man får ta ;p

Anonym sa...

Emelie: Mm, heja Conny ;p

Maria sa...

Så valde hon INGEN av killarna..:/ Lät på henne som att hon kommit fram till att hon ville vara singell.. Men nu är ju Conny ledig åt dig istället ;D

Anonym sa...

Mia: Kändes som allt var meningslöst nu ju! Damn, blir sur på sånt, skitslut ju. Men som sagt, jag får väl ta Conny dådå. När ska vi på dubbeldejt då? Vi får fixa Per åt dig =)

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria sa...

Haha ja, hon har säkert velat hoppa av länge men inte fått för tv-bolaget.. Men det hon sa "jag har inte tid att leta efter ngn" tyckte jag kändes mest som att hon inte vill ha ngn..
Haha jaru, saken är ju den att jag hittat ngn i verkligheten som jag dejtar, skulle vara lite orättvist att dissa honom för Per, skulle nog inte ens göra det :P

Anonym sa...

Maria: Haha, och jag är osäker på om jag verkligen vill ha Conny. Han är ju rolig och så, men jag kan ju inte påstå att jag är attraherad av honom... Vad konstigt allt blev nu ;p Men det var en trevlig serie i alla fall =)

Anonym sa...

Maria: Haha, och jag är osäker på om jag verkligen vill ha Conny. Han är ju rolig och så, men jag kan ju inte påstå att jag är attraherad av honom... Vad konstigt allt blev nu ;p Men det var en trevlig serie i alla fall =)

Maria sa...

Haha, det är nog bara för att vi inte är några ensamma mammor ;)
Mm, undrar vad de ska visa på söndagkvällarna nu?

Anonym sa...

Maria: Hehe, kan inte vi göra nåt tv-repotage på nåt sätt? Nåt med Christer Foghagen *asg* Kan inte förstå att du inte ens tycker han är lite söt ;p

Maria sa...

HAHA! Alltså du borde komma hit o se honom och säga samma sak. Jag hoppas verkligen att han genomgått en snabb förändring, för alltså.. Näääee!
Men vi får klura på detdär med tv ;)

Anonym sa...

Maria: Kan inte du ta ett smygfoto av honom? Det skulle vara så jäkla kul *skrattar*

Maria sa...

Haha det tar jag som en utmaning.. och utmaningar är jag alltid med på ;) tror dock han kanske fastnat på ngn bild från vår skåne-exkursion.. hade ni också det förresten? :)

Anonym sa...

Maria: Haha, nä det hade vi sannerligen inte. Vad är detta nu då? Låter spännande, jag kasnke borde gå om utbildningen ;p

Maria sa...

Inte? De sa att de hade haft den i många år hade jag för mig.. I början var vi på Öland 2 dagar, sen i början av okt var i Skåne i 3 dagar & fick guida & sånt. Jätteroligt hade vi :) Klassen blev så mkt mer samspelt och man känner alla nu. Fast vi är 90 pers :P

Anonym sa...

Maria: Njä, Öland var vi på men nåt Skåne hörde vi inte ens talas om. Hur gick guidningen då? Var det i buss eller?

Maria sa...

Jamen då var det nog Öland de sa :) Joo, det gick bra, vi fick fixa allt om en attraktion själva, beskrivning till bussen, parkering och sånt. Ganska stressigt, men som sagt jättekul :) Många som körde med rätt skoja Anton gjorde en minnesvärd tolkning av Jätten Finn i Lunds domkyrka ;D

Anonym sa...

Maria: Haha, låter riktigt häftigt =) Skulle gärna varit där och lyssnat ;p Kan dock tänka mig att det var rejält nervöst...