torsdag 29 november 2007

Längtan till värmen!

Har redan berättat det mesta av min dag, så det får räcka. Finns väl inte så mycket intressant att säga som sagt, förutom att jag mår illa och har ont magen, men nog om detta. Kom på en annan sak som jag faktiskt inte nämnt, nämligen att allt är spikat och klart med min resa nu. I januari drar jag till Marocko tillsammans med Jenny. Har suttit och tittat på en massa resebilder nu och jag längtar bara tills den dagen vi ska åka. Jag vet att det kommer att gå snabbt men just nu känns det som att tiden står stilla. Men när bara julen och vinterblasket är över, då mina kära vänner är det dags för mina äventyr och ni vet ju att det alltid brukar bli en hel del av dem när jag är på resande fot ;p

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åååhh va roligt!! :-D
Vart ska ni åka i Marocko?? Vad har ni för planer??

Anonym sa...

Leila: Jag trodde väl att du skulle vakna till liv när du såg detta ;p Det blir en vanlig charterresa till Agadir trots allt... Vet att du "varnade" lite för detta, men vi fick ett bra pris så det var inte mycket att fundera på. Några tips på vad vi kan göra med utgångsläge därifrån?

Anonym sa...

Är nog dags att fejsbucka lite, eller vad säger du? ;)

Anonym sa...

Linda: Haha, of course babe ;p Jag har spanat på dina bilder från Marocko på Facebook nu. Mycket kameler var det ;p Åhh, vad jag längtar!