tisdag 20 november 2007

I was a bad girl last night!

Veckorna rullar på! Jag hinner inte med för fem öre längre, känns som allt går i rekordfart. Jag kliver upp tidigt varje morgon, men ändå är det kväll alldeles för snart igen.

Idag har jag i alla fall lite mer energi, inte för att jobba kanske men för att göra annat ;p Har på riktigt börjat planera för nästa Thailandsresa, tyvärr kommer jag nog inte åt några superbilliga biljetter denna gång så det får helt enkelt svida lite i plånboken.

Kvällen igår ska vi dock inte prata om, jag gjorde en jättedum sak då. Kunde inte sova sen på grund av den där grejen. Låg och tänkte på hur saker en gång var och... Nä, ska sluta nu, det som varit är historia hur bra det än må ha varit.

Ska jobba vidare nu! Känns som eftermiddagen kommer bli bra =D Kramen på er!

Inga kommentarer: