tisdag 13 november 2007

Tjejsnack vecka 46 - Sömn.

Här kommer veckans dos av frågor från Tjejsnack.

1. Sover du bra på nätterna?
När jag väl lagt mig sover jag som en stock, det stora problemet är att jag ofta lägger mig alldeles för sent.

2. Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
Runt sju timmar blir det väl som oftast, kanske lite mindre... Det gäller såväl helg som vardag. Borde sova nio för att må bra.

3. När går du upp respektive och går och lägger dig?
Brukar bli runt 24.00 på vardagar och något senare på helgen. På mornarna stiger jag upp vid sjutiden i veckorna.

4. Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
Inget av det faktiskt, det hoppas jag i alla fall att jag inte gör ;p Finns inget värre än att behöva sova med någon som snarkar.

5. Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
Det kan ni fundera på ju ;p Har nog inget intressant att avslöja här i ärlighetens namn, får återkomma längre fram *ler*

Inga kommentarer: