måndag 12 november 2007

En helt vanlig dag...

Idag har jag jobbat hela långa dagen. Hade två nya tjejer från Stockholm hos oss idag. Har dock inte hunnit prata så mycket med någon av dem, har haft fullt upp med att boka, omboka och avboka resor ;p Framförallt det förstnämnda så klart! Fick desssutom in en akutbokning precis när jag skulle gå hem nu ikväll, så det blev en timmers övertid. Drygt, men sånt är livet. Hade som tur var lite sällskap av Camilla och Gudinge.

Käkade bara mackor till lunch men ändå känner jag mig inte det minsta hungrig ikväll. Har för mycket att tänka på antar jag. Bra på sätt och vis, men jag vill inte gå ner i vikt på grund av att jag går runt med en liten orolig klump i magen. Måste ha svar på vissa saker, så är det. Blir galen!

Har försökt ringa Jhonny nu ikväll, men linjen spökar. Damn! Vi hade verkligen behövt att prata nu känner jag, inte minst på grund av att det blivit lite konstigt de senaste samtalen. Lite körigt för honom också just nu tror jag, högsässongen har börjat i Thailand och han har mycket att stå i. Och mer lär det bli... Suck, jag då? Jag vet att jag inte får vara så egoistisk, men jag känner mig undanskuffad ibland.

Sist men inte minst kan jag säga att det är svinkallt här. Vintern har kommit. Och jag måste ragga upp ett par vantar...

Inga kommentarer: