tisdag 9 oktober 2007

Viktväktarna?

Kanske borde göra som båda mina Lindakompisar och börja med Viktväktarna, nåt måste göras. Nu är det allvar, även för mig! Jag vill vara som Jhonny - A small chilli but strong inside ;p Men det är sannerligen motigt att ta tag i det, motivationen tryter och jag vet inte om jag har den riktiga gnistan just nu för att verkligen börja räkna poäng och allt vad man nu gör på Viktväktarna. Om jag går med kanske det slutar som när Tiffany Persson ifrån Staffanstorp skulle skriva in sig ;p Titta och njut eller rättare sagt asgarva ;o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tyckte väl att det var lite konstigt med en till sköldpadda som heter Fjalar så jag antar att det var du som fick min sköldpadda av John.. Hoppas han gav dig lika mkt glädje som han gav mig =)

Anonym sa...

Diana: John eller sk�ldpaddan? Jag skojar bara ;p Fjalar var underbar och ingen sk�ldpadda kommer n�gonsin sl� honom. He is number one!