onsdag 17 oktober 2007

This is my day and night!

Regnet har bokstavligen talat öst ner här idag, nu verkar det dock vara uppehåll. Jag vidhåller trots allt rusk och tråk att hösten faktiskt har sin charm, ibland kan det vara otroligt skönt att bara få höra hur dropparna slår mot rutan. Men det är också de gångerna man inser att det hade varit trevligare att vara två... Lonely!

Nä, nu ska jag njuta av fotbollmatchen i sällskap av en cola ;p Per messade om vi inte skulle gå till O´Learys och se macthen över ett glas öl eller vin, men jag bangade. En lugn stund i soffan men datorn i knät och tv:n på nära håll, det är vad som gäller ikväll.

Förresten, hur tror ni att det går i kvällens match? Jag tippar 3-1 till oss ;p

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, hon har rätt i det hon säger, vet egentligen det innerst inne. Millan är den som bäst drar ner mig på jorden, jag är ganska duktig på att gräva ner mig i min egen misär ;) Jag är en datanörd av medelproportioner så sitter med en del externa hårddiskar, tar mig gärna tid att leta fram den med kronan så du får se! =)

Anonym sa...

Diana: Tack, tack, tack!!!