onsdag 24 oktober 2007

Mitt liv i kortform just nu.

- Vakna tidigt idag.
- Jag vill ha en ny kamera, ska eventuellt åka och kolla idag.
- Ska köpa ett fint kort att skicka till Jhonny i Thailand.
- Gå en riktig långpromenad imorn.
- Kom nyss på att jag fortfarande inte har några bra träningsskor.
- Mötet med representanter från Halmstad Garnison igår gick bra.
- Fick ett jätegulligt sms av Nurin igår.
- Hade ett bra samtal med Jhonny igår kväll.
- Fick hjälp av Anna och Billan med en massa biljetter, snällt!!
- Alma frågade om vi skulle fika i lördags, har fortfarande inte blivit av.
- Pratat med Anton, han tycker det funkar bra att sova hos Peter.
- Månadsmöte på jobbet imorgon.
- Mamma har fortfarande inte hört av sig från Kina!
- Min städning blev instäld igår, var för trött.
- Ska nu stiga upp och duscha.
Ha en bra dag så hörs vi!

2 kommentarer:

Maria sa...

Haha ja, några nya bloggar hittade jag faktiskt.. Din bland annat ;) Aha, vad kul! Jag läser första året.. Vet fortfarande inte vad jag ska välja för inriktning sen..:P Hur gjorde du? :)

Anonym sa...

Mia: Nöjet är helt på min sida ;p