måndag 29 oktober 2007

Lite allmänt babbel...

Så var det ny vecka! Ny måndag på jobbet... Allt rullar på i sina gamla vanliga spår. Inga större planeringar av resten av dagen tror jag. Måste se över ekonomin ikväll och betala månadens räkningar. Sen laga lite mat, vad vet jag inte. Någon som har nåt förslag?Ska ringa hem också, och kolla så att modern är hemma från Kina nu. Blev ju lite akut på morronen idag, då hon inte hade kommit hem och jag var tvungen att gå till jobbet samtidigt som stackars Anton var hemma från skolan och behövde någon som passade honom. Allt löste sig dock, skönt att ha släktingar på nära håll ibland =)

Förresten, någon som vet varför jag inte kan lägga upp mina egna videosnuttar här på bloggen? Funkar ju med dem från YouTube och så, men det verkar också vara de enda...

Inga kommentarer: