lördag 27 oktober 2007

Barnvänlig lördag!

Prosit! Idag är jag Linda Nysman. Jag är fruktansvärt snorig och jag nyser som jag vet inte vad. En tupplur hade sanna mina ord inte suttit fel! Men Anton håller mig igång, så att få lägga sig en timma eller två kan jag nog glömma...

Ska snart dra igång med maten här =) Det blir nog en favorit i repris, köttbullar med nåt gott tillbehör. Glass är bestält till efterrätt i alla fall ;p Inte undra på att Anton gillar när jag kommer hem och sitter barnvakt, han får ju allt han pekar på. Bortskämd unge! Men nån måste man ju faktiskt få skämma bort, så är det =)

Ska dessutom klura vidare på hur man kopplar in tv-spelet i tv:n. Fattar ingenting... Känns som jag är ganska lost när det gäller det här, men jag får väl peta vidare bland sladdarna och se om det blir rätt. Blä! Någon som vet hur det ska installeras?

Inga kommentarer: