onsdag 3 oktober 2007

Tjejsnack vecka 40 - Djur

Här kommer veckans dos av frågor från sajten Tjejsnack. Håll till godo med mina så lysande svar ;p

1. Vad har du för favoritdjur?
- Sköldpaddor och hundar, sen har jag alltid fängslats av delfiner och tigrar.

2. Vilket djur har du alltid drömt om att få träffa/se i det vilda.
- Skulle vara grymt att få se hajar, dock från båtdäck och inte möta någon i havet ;p

3. Vad för slags djur skulle du vara om du var ett djur, varför?
- Fågel, tänk vilken frihet att få flyga. Skulle bli en flygtur till Thailand direkt.

4. Vilket djur är du mest rädd för, varför?
- De må vara små, men möss är djävulskt äckliga. Grävligar är läskiga oxå.

5. Har du några djur? Vad/vilka?
- Nope, men har haft hundar, marssvin och en liten sköldpadda.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det är himmelskt gott med nybakade bullar!
Mina är precis klara så det luktar jättegott här hemma :) Mums mums..
Baka du med vetja!

Anonym sa...

Tilda: Åhh nu blir jag om möjligt ännu mer sugen. Skicka hit några ;p

Anonym sa...

Jag håller med, grävlingar är läskiga! Men vildsvin e oxå rätt fula eller hur?! :)

Anonym sa...

JENNY: Hu ja! Är ingen dröm att möta ett svin mitt i natten ;p