onsdag 31 oktober 2007

Tjejsnack vecka 44 - Årstiderna.

Här kommer veckans dos av frågor från Tjejsnack.

1. Vilken årstid är den bästa, varför?
- Jag gillar hösten, till allas stora förtret verkar det som ;p

2. Alla årstider har sin charm! Känner du också så?
- Absolut, vi kan skatta oss lyckliga att vi har tydliga gränser mellan årstiderna.

3. Skulle du kunna leva utan nån årstid? Vilken? Varför?
- Troligtvis inte, men måste jag välja någon skulle jag ta vintern tror jag. Kyla och snö står inte högt i kurs hos mig.

4. Under vilken årstid fyller du år?
- Våren.

5. Hur brukar du bli firad? Hur har du kalaset?
- Vad sjutton har detta med årstider att göra? Nåja, jag brukar sitta ute i solskenet och äta jordgubbstårta om vädret tillåter, om inte njuter jag av gott sällskap inomhus. Brukar dock vara fint väder när jag fyller år i maj.

Inga kommentarer: