söndag 14 oktober 2007

A big black dickrat ;p

Erik M. och jag har haft ännu en givande diskussion på msn ;p Vi började prata jobb, för att sedan förnedra varandra som vanligt *ler* Jag tror faktiskt inte vi skulle kunna klara av att vara seriösa i varandras sällskap, såväl han som jag gillar snoppsnack för mycket =D

L: Är du anstäld på en byggfirma nu?
E: Mjae... Inte riktigt :)
L: Jobbar du svart?
E: Mm... Vi gillar ju svarta saker du å ja.
L: Haha... Det är sant.... Black is best ;p
E: Ah... Just det! Så är d...
L: Knäppopung ;p
E: Kängrupung!
L: Pungråtta!
E: Jag ska nog gå å laga lite mat nu....
L: Blev du lite ledsen? Kram!
E: Eh, skulle jag? Inte ledsen, bara hungrig.
L: Tänkte väl, för det är en komplimang att bli kallad pungråtta.
E: Iaf i mitt fall.
L: Absolut... A big black dickrat ;p
E: Hehe, det är dom bästa.
L: Särskilt när de fastnar i musfällan...
E: ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

och du säger att jag hänger ut dig? :P du hänger så fint ut dig själv du :P

Anonym sa...

Lian: Haha, vänta bara du ;p Kanske blir så att jag hänger ut dig oxå, så får du smaka på din egen medicin ;p