torsdag 4 oktober 2007

Minnen

Veckan börjar gå mot sitt slut och helgen närmar sig med stormsteg. Har städat lite idag, så nu börjar lägenheten bli bebolig igen. Känns skönt. Råkade fastna i ett fotoalbum när jag städare ur en av mina lådor. Otroligt så mycket man glömt eller rent av förträngt. Så ikväll tänker jag inte skriva en massa trams utan jag låter bilderna tala sitt tydliga språk.

Bilderna bär på minnen, den äckliga spriten som visserligen var billig men smakade vedervärdigt, toaletten som rasade ihop fullständigt de sista dagarna och sist men inte minst all mat som kanske inte var den bästa med all sirap och konstiga grytor. Vissa dagar var dock kul, men tyvärr minns jag främst dagarna i Bulgarien som fruktansvärda. Sjukhusbesök avlöste varandra med ambulanstransporter där föraren var alkoholpåverkad, tur att jag var för sjuk för att ens bry mig.


Inga kommentarer: