måndag 15 oktober 2007

Tja bitches!

Sitter här och försöker knapra ihop några ord samtidigt som jag pratar om kärlek med Rafael. Jag tror att vi tillsammans kommit fram till att känslor suger, åtminstone kan kärlek göra väldigt ont ibland. Har Eva Dahlgren på i bakgrunden dessutom, hon är bra att sätta ord på sånt som ibland kan vara så svårt att få fram. Jag vet att jag sagt det i tidigare inlägg, men visst är hon underbar? Kan inte låta bli att känslomässigt ryckas med fullständigt när jag hör henne. Så vackert.

Har försökt ringa till Nurin nu ikväll, men han svarar inte. Jag är orolig för honom, hans mobil har inte funkat på två veckor men så damp det ner ett sms från honom igår. Det var dock skickat från någon annans mobil, så jag har försökt ringa på det numret, men allt som hörs är någon konstig thailändsk röst. Gud vad man är beroende av att tekniken funkar, speciellt i Nurins och mitt fall. Vi har bara våra stackars mobiler till hjälp för att hålla kontakten och strular det så är det liksom kört. Jobbigt läge.

Well... Nu ska jag gå på matjakt, behöver nåt att sätta tänderna i. Jag är så hungrig så det gör ont i magen. Jag bor farligt nära Aladdin Pizzeria just nu, det känns nästan som att jag kommer gå dit trots att jag inte borde...

Förresten, har ni sett min nya design på sidan? Kommentera gärna om ni har några åsikter, såväl positivt som negativt kan vara intressant. Jag vet att det är en väldigt enkel och simpel design, men det är så jag vill ha det. Inga onödiga krusseduller här liksom =D

PS: Jakten lyckades, här är bytet ;p Mmmmmm!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker designen är jättefin. Enkel och stilren. Tummen upp! :-P

Anonym sa...

Leila: Tack, vad du är söt =)