söndag 7 oktober 2007

Efter en massa vin, drinkar och cider...

Ja vad ska man säga? Det var roligt igår ikväll kan jag lova, av bilden att döma ser man ju tydligt att Pernilla och Camilla också hade roligt ;p Tryck på bilden så förstår ni vad jag menar, lock at the lips *ler* Hm, en liten fundering bara... Pernilla och jag hängde hos bartendern och fixade drinkar hela kvällen utan att vi kände nånting, men hur kan det då komma sig att man är mör i hela kroppen idag och har en dunkande huvudvärk? Märkligt hur saker kan slå till i efterhand ;p

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha det är typiskt Pernilla.

Klockan 0642 kom kidsen in i morse, gissa om man va sugen på att gå upp. Nu har maken gått till golfbanan och kidsen är hos farmor - va underbart det är och vara hemma själv.

Lilla fröken IS ta en ipren och gå och lägg dig och sov, jag svalde en ipren när jag kom hem inatt och vaknade tre timmar senare utan huvudvärk men så drack jag inte så många olika sorters drinkar som du gjorde.
Victoria ska nu gå och lägga sig och sova en stund......

Puss o Kram

Anonym sa...

Posh: Damn, så här fint besök har jag aldrig haft på min sida ;p Imorn väntar jag mig en repris, Posh bär ju typ alltid klänning så det är bara att leta fram en till jobbet. Och om du inte lyckas med det får du åtmonstone komma med nåt urringat och sen pusha upp dom där bomberna du har ;p Tack för en rolig kväll!!!