måndag 15 oktober 2007

Tjejsnack vecka 42 - Relationer.

Veckans dos av frågor från Tjejsnack.

1. Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till?
Min mamma kommer alltid finnas där för mig, sen kan det ju vara saker som man kanske inte vill att ens familj ska känna till, men det är en annan femma ;p Jag tror även Alma skulle finnas där för mig oavsett vad som än händer.

2. Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i betydelse?
Alma är helt klart den vän som vet mest om mig, men jag uppskattar alla vänner jag har och de fyller alla en viktig funktion i mitt liv. Man pratar med olika personer om olika saker och att rangordna dem är omöjligt.

3. Har du blivit sviken av en vän nån gång? Känns det ännu?

Det känns i allra högsta grad, men jag tänker inte måla ut någon på Internet. Han det berör vet nog själv vad han har gjort. Tyvärr är jag långsint och vet inte riktigt hur vi ska gå vidare, men tiden läker kanske alla sår.

4. Känner du att du har en bra relation till människor runt dig?
Det tror jag. Vissa kan nog dock tycka att jag borde öppna upp mig mer. Jag har ett litet skal runt mig, fast det går att knäcka... I promise. I övrigt så har jag lätt att umgås med människor i alla åldrar oavsett situation.

5. Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
Bästa är nog att jag upplevs som snäll och omtänksam, men jag kan nog även uppfattas som aningen ointresserad i vissa lägen. Men det är inte så, jag lovar. Är bara aningen tillbakadragen innan jag känner mig hemma ;p

Inga kommentarer: