tisdag 9 oktober 2007

Gäsp!

Trött, så trött! Ska dock inte krypa ner i sängen och ta någon lur, kommer aldrig kunna sova inatt då. Dessutom är det en massa skoj på tv ikväll ju - Andra Avenyn och Desperate Housewives! Och sen kommer ytterligare ett avsnitt med Prison Break ut ikväll. Yihaa!

Nä, ska pallra mig ut nu. Vem vet, den kalla höstluften kanske får mig att bli lite piggare. Har en känsla av att snön är nära. Känns hemskt, det är ju bara oktober liksom. Men imorse höll jag på att frysa sönder, snart åker vantarna fram.

Nåja, får uppdatera mera senare. Ha det så bra så länge! Ta och lämna lite nice kommentarer nu så jag har nåt kul att läsa senare ikväll. Tjolahopp!

2 kommentarer:

Bella sa...

Jag har haft vantarna på i flera veckor...fast det är såna som är som halva tummvantar...så skönt då jag är väldigt frusen utav mig...ha det bra:)

Anonym sa...

Bella: Me too! Skulle behöva raggsockor oxå ;p