måndag 8 oktober 2007

Tjejsnack vecka 41 - Bröst

Här kommer veckans frågor från Tjejsnack. Och med tanke på att det är mycket ståhej kring bröstcancer och Rosa Bandet just nu så kanske inte veckans ämne är så konstigt...

1. Kontrollerar du ofta dina bröst själv? Går du på mammografi när du ska?
- Svar ja på båda frågorna, sånt där är viktigt och det bör varje kvinna göra!

2. Är du orolig för bröstcancer?
- Jag är orolig för all sorts cancer, men det är inget jag går och funderar på varje dag.

3. Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara något jobbigt?
- Haha, kan man svara att jag tycker det är lite av varje?

4. Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska eller förstora? Annat? Varför?
- Lite fastare skulle inte skada ;p

5. Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera.
- Mot att silikonet ska läcka eller vad? Hade jag meloner som Dolly så skulle jag nog överväga det ;p

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska skriva om ass =) alltid uppskattad hahaha! =P=P

Anonym sa...

Undra om min kommentar kom fram, hajja inte riktigt den här kommentarsfunktionen hehe.

Anonym sa...

Ah antagligen inte. Nu ser jag den ovan. Bra tack.

Ja det är inge kul att se timmarna ticka förbi på natten. Lagom stressande.
TAck så mkt =)Den e ju ingen traditionell rosa historia hehe. Gillar din oxå!

Anonym sa...

Rafael: My ass is not of your business ;p

Anonym sa...

Yazmina: Hehe, räkna får funkar ju tyvärr inte... Undra om det någonsin funkat för någon? *skrattar*

Anonym sa...

la youtube klipp på slutet om miriam nu...watch and cry..tears of happiness haha

Anonym sa...

Rafael: Vänta, ska kolla ;p