torsdag 18 oktober 2007

Fri- och dödkort!

Fastnade inne på Calle Schulmans blogg ikväll. Han har ett inlägg där som handlar om det här med frikort. Ni vet när man får välja en person som man får ligga med utan några negativa konsekvenser. Men istället för att gå in djupare på det så tar han även upp motsatsen, det så kallade dödkortet. Det innebär den personen i världen som man absolut inte skulle ligga med.

Tyckte det var lite häftigt, så jag har klurat lite här nu ikväll. Jag har kommit fram till att jag måste få ha två frikort, för jag kan omöjligt välja bara ett. Mina får helt enkelt bli Enrique Iglesias och Jay Hernandez.

Det här med dödkort kan man ju har flera hundra av, men om man nu endast ska hålla sig till en så väljer jag Martin Erikson. Killen i E-Type för er som inte vet. Jag gillar verkligen inte killar med långt hår, men det är inte bara håret utan hela hans stil som är motsägande för mig. Dessutom gillar jag killar som kan sjunga och det kan ju sannerligen inte han. Han är dock duktig på att omge sig med skönsjungande damer och sen är han ju bra på det här med bomber, men det är inget för mig.

Vad har ni för frikort? Berätta gärna om ert dödkort också, det är minst lika intressant tycker jag.

Nä, nu ska jag sova så god natt på er. Vi hörs imorn. Puss och kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi :)

Anonym sa...

Matilda: Damn, vad snabb du var på att svara då ;p