torsdag 25 oktober 2007

Ett skepp kommer lastat... Med vadå?

Fick äntligen kontakt med mamma idag. Har inte hört nåt från henne sedan hon kom till Kina, så det var sannerligen på tiden. Började nästan bli orolig. Allt verkar i alla fall vara bra, så jag kan andas ut nu.

Tydligen är saker och kläder om möjligt ännu billigare där än vad de är i Thailand, så hon undrade vad jag ville ha för nåt hemskickat. Jag vet, det måste vara drömfrågan ;p Men vad ska man välja liksom? Angenämnt problem! Jackor från Peak Performance kostar tydligen runt 150 kronor stycket så en sådan är i alla fall bestäld. Har speciellt bett om en svart eller möjligen röd, mer vågad än så vågar jag inte vara ;p I övrigt får jag nog klura vidare på vad jag vill ha...

2 kommentarer:

Maria sa...

Jadu, vi har haft Christer Foghagen & Cecila Möller, men dem tror jag är nya i gemet. Sen Jenny som själv var gick turism för några år sen, hon jobbar där nu.. Och anneli andersson som är programansvarig.. Nu ska vi ha maxmikael nästa kurs.
Tack, det är skönt att vara hemma & hälsa på lite :) Lite småstruligt att åka tåg med massa packning o katt dock.. Men det löste sig bra sen :P

Anonym sa...

Mia: Jag vet hur det är, jag har till och med åkt tåg med sköldpadda. Inte det roligaste kan jag säga, men det löste sig det oxå ;p