lördag 1 september 2007

Operation ny livsstil inledd!

Okej, nu har det gått för långt! Något måste göras! Rumpan putar (mer än vanligt, så pass att det inte går att skylla på att jag bara är svankryggad) och den platta magen är ett minne blott, låren ska vi inte ens diskutera och mina boobs är om möjligt ännu större än vanligt. Jag låter kortet tala för sig själv! Det här funkar i alla fall inte, så från och med idag ska jag bli duktig, så som jag var i Thailand. Ska äta mer nyttigt och börja träna igen, väntar bara på att foten ska bli hundraprocentig först. När den väl läkt tänkte jag börja promenera en timma om dagen, precis som innan. Det är ganska skönt faktiskt att komma ut en stund varje dag, det här borde väl inte vara för svårt va?

Har ni några braiga tips som funkar för att gå ner i vikt?

Sist men inte minst, förlåt Maximiliano för att du får läsa ett sånt här inlägg. Det räckte väl redan med att du fick höra allt detta igår ;p Sorry! Ska skriva ett känsloladdat inlägg med massa detaljer bara för din skull en dag, dock inte nu. Dessutom verkar du ju ha för många järn i elden för att hinna hänga här.

Inga kommentarer: