söndag 16 september 2007

Ond aning.

Har legat i soffan hela kvällen och en av filmerna jag har sett är Ond Aning med Sandra Bullock.

Den börjar med att Linda Hansons make avlider i en trafikolycka för att sedan dagen efter vara levande igen. Därefter kommer det fram att han haft en affär med annan kvinna och Linda tar till pillren för att överleva chocken. Det blir en aning hoppande fram och tillbaka i handlingen, och till slut vet man inte vad som är dåtid, nutid eller framtid, men jag gillar Sandra Bullock så om inte annat är den värd att kollas på bara för hennes insats. Hon är alltid grym! Dessutom gör Peter Stormare ett inhopp som psykdoktor, kan den karln någonsin ha en normal roll där han inte behöver spela elaking? I denna film drogar han Linda efter att hon slagit sin dotter, eller gjorde hon verkligen det? Jag fattade inte...

Titta på den så kan vi diskutera slutet sen. Jag blev förbannad kan jag säga!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du påminde mig. Blev nämligen tipsad om den filmen av en kompis. Dags att jag införskaffar den nu då. På ett eller annat sätt ;-)

Anonym sa...

Leila: Mm, Internet är grymt att ha ibland ;p Det underlättar helt klart när man ska fixa filmer och musik... Ja du vet, på ett eller annat sätt =) Vi får snacka om filmen sen när du sett den *ler*

Jubbe sa...

Nu har jag hittat hit. Funderade på denna film i helgen, blev en kärleksrulle istället. Men kanske nästa helg....låter förträffligt spännande.

Anonym sa...

Jubbe: Kolla så jag har nån att argumentera med ;p