onsdag 26 september 2007

En skräckis kanske?

Varför fastnar jag alltid för sjuka filmer som handlar om att man ska sprätta upp varandras magar? Turistas var visserligen bra och riktigt skön i en halvtimma, då den handlade om några backpackers som reste runt i Brasilien och njöt av strandlivet, goda drinkar och gott sällskap. Men när ungdomarna sedan blir rånade och förda till ett hus mitt inne i djunglen, där de låses in för att några brasilianare vill ha deras inre organ, då gav jag upp. Det var inte så illa att jag stängde av helt och hållet, ville ju ändå se slutet. Men det var knappt att jag klarade av det. Jag hatar knivar och blod, men det får man sig en rejäl dos av kan jag lova. 3 av sju överlever, vilka får ni väl klura på själva. Allt jag har att säga är att jag inte är så sugen på Brasilien just nu...

Inga kommentarer: