torsdag 27 september 2007

Vore inget utan er!

Jag vill bara tillägna er, mina läsare, detta inlägg. Alltid kul med responsen och de roliga kommentarerna som dimper ner, har även märkt att statistiken ökat kraftigt. Skoj! Personligen är jag mest imponerad över att ni orkar ta er igenom denna blogg, har haft lite bloggtorka men jag hoppas insprationen återfinner sig snart. Inte alltför sällan stöter man på folk som säger, jag hörde ditten och datten och då står man där som ett levande frågetecken, men sen kommer det fram att de varit och tjuvkikat lite här inne. Kul, men varför inte glutta ner en hälsning och säga att du varit här då? Det är ju flödet av trogna läsare som motiverar mig att fortsätta blogga! Kram till såväl nya som gamla läsare i alla fall. Keep on reading ;p

Inga kommentarer: