måndag 17 september 2007

En klump i magen ...

Jag vet inte varför jag känner mig orolig, fick den känslan i samma stund som jag hörde om den stora flygplansolyckan på Phuket flygplats. Ni vet en sån där känsla som inte går över utan bara gnager... Jag har dock varit i kontakt med såväl Jhonny som Sunny och Nurin, ingen av dem var på planet eller kände någon som åkte. Kanske är känslan så stark för att jag under de senaste tre månaderna lyft och landat på Phuket inte mindre än hela fem gånger. Slå det om ni kan! Kan den flygplatsen välare än de flesta andra. Jag får bara en gnagande känsla som säger att det kunde varit jag som satt på det planet. Hur eller hur så vet jag att jag måste släppa detta, men jag känner för samtliga som mist någon. Är det någon som är oroligt kan ni gå in och kika på One Two Gos hemsida, där finns föteckning med namn och nationalitet på samtliga som fanns ombord.

Inga kommentarer: