måndag 3 september 2007

Orolig...

Fick ett mess från min lilla Nadja igår så hon berättade att hon legat på sjukhus och allt. Eller är hon fortfarande inlagd kanske? Förstod inte riktigt vad hon skrev, och jag ville inte fråga igen. Mina tankar går helt och hållet till henne i alla fall. Nu ser du till och bli bra igen, blir orolig för dig när du gör på det här sätter ju. Lägger in en bild på sötisen i alla fall.

Nä, ska upp och duscha nu och sen försöka sminka mig lite så man ser anständig ut. Blir eventuellt att jag jobbar över ikväll, lite segt men det får gå. Jag var ju en av dem som inte stälde upp i lördags och jobbade så jag får väl dra mitt strå till stacken nu i veckan istället.

Vad ska ni göra idag?

Puss och kram till alla och en speciell hälsning till Nadja som sagt. Krya på dig nu lilla gumman. När du har tillfrisknat så får vi ha ett BIG Party bestående av dig och mig samt Lian. Kommer bli hejdundrans kul och denna gång ska jag se till att vara på benen och inte ställa in nåt i sista sekund. Lovar!

4 kommentarer:

RafaeL sa...

Klart vi kan ta en pizza. You bring the pizza, i bring my stomach =D

Anonym sa...

Raffe: Kom hit så ska du få en ;p

RafaeL sa...

fan va nice =D

Anonym sa...

Raffe: Mm, tell me about it ;p Kram!