måndag 10 september 2007

En kul grej bara ;p

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger på det numret som står här:



17. Erik N. // 21. George // 24. Harem // 35. Jenny L. // 36. Jenny M. // 37. Jessica // 40. Johanna // 48. Linda H. // 54. Martina L. // 66. Pia // 72. Saldobesked




Har du pussat nummer 72? (Saldobesked)
- Så jävla trits att mitt Saldobesked ska ligga på denna plats. Svårhånglat skulle man kunna säga ;p

Vilket är ditt bästa minne med nummer 36? (Jenny M.)
- Jag hoppas vi har det framför oss om vi lyckas boka in den där resan i november till Marocko, men om inte så måste det vara någon av alla gånger Jenny gjort bort sig. Kommer dock inte på nåt konkret exempel just nu, men det brukar hända mer eller mindre jämt ;p Hon lyser upp tillvaron!

När ska du träffa nummer 48? (Linda H.)
- Imorgon på jobbet.

Är nummer 54 söt? (Martina L.)
- Jättesöt tjej!

Vad var ditt första intryck av nummer 35? (Jenny L.)
- Att hon var en rolig och snäll tjej, dock lite tillbakadragen. Men som alltid stämmer sällan det första intrycket och det visade sig att Jenny var allt annat än blyg. Kanontjej!

Hur träffade du nummer 17? (Erik N.)
- På Arlanda, terminal 4 närmare bestämt. Ödet log åt oss den dagen ;p

Gillar du nummer 21? (George)
- Det är mitt ex, så jag antar att jag alltid kommer gilla honom på sätt och vis. Vi är dock bara vänner numera. Vi varken ses eller hörs speciellt ofta, men han var en del av mitt liv i fem år så många minnen består.

Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? (Johanna)
- Nä, tror hon flyttat till Malmö. Jobbar numera på Solresor och pendlar en hel del till Azorerna om jag förstått det hela rätt. Vadå drömyrke? Grattis till dig vännen!

När såg du nummer 72 senast? (Saldobeskred)
- Jag kollade hur mycket pengar jag hade kvar att ringa för igår, så det var väl då det ;p

Har du varit i nummer 66:s hus? (Pia)
- Nope.

När är nästa gång du ska träffa nummer 24? (Harem)
- Ingen aning, vår relation är en aning kompliserad skulle man kunna säga. Resten får ni räkna ut själva ;p Vi råkade dock stöta på varandra i lördags, men det var också första gången på minst ett halvår.

Är du nära vän med nummer 37? (Jessica)
- Ganska nära, men tyvärr bor hon i England numera. Saknar miss Rödhårig grymt mycket. Minns våra hyss med mycket glädje ;p

Har du gått på bio med nummer 40? (Johanna)
- Nä, aldrig. Vi jobbade bara ihop på BIG Travel en kort tid sedan försvann hon mot nya äventyr och kvar blev lilla jag =)

Skulle du kunna gå ut med nummer 72? (Saldobesked)
- Jag och Saldobesked på dejt? Yeah sure ;p

Vad pratar du och nummer 54 oftast om? (Martina L.)
- Killar, hennes barn och minnen från när vi var 15 och hängde på Öland. En stor del av våra samtal består även av rent skitsnack för att vara ärlig *skrattar*

Känner du nummer 48? (Linda H.)
- Ett års gammal vänskap, så svar ja!

Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? (George)
- Vi har gjort långt mycket mer än att bara kramas men skulle jag möta honom idag skulle jag nog enbart hälsa med att ta i hand. Tänk att någon man en gång var så nära kan bli som en främling.

Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54? (Jenny M. & Martina L.)
- Dom är helt okända för varandra, men de skulle nog funka ihop om jag sammanförde dem. Kanske borde ta en fest ihop hemma hos mig i Karlskrona ;p

Hur länge har du känt nummer 35? (Jenny L.)
- Typ sex år tror jag. Vi läste ihop på högskolan i Kalmar, turismvetenskap och marknadsföring stod på bådas schema. Hyrde även hennes lägenhet i andrahand sista året ;p Grymt boende får jag lov att säga!

Har nummer 17 ett förhållande? (Erik N.)
- Nope, han är singel. Och det kan jag omöjligt fatta för han är riktigt het och trevlig ;p Ska jobba lite på honom tror jag *fniss* Skojar bara ;p Men det var kul att ses sist, det gäller bara att våga som sagt *hehe*

Har du velat slå nummer 40 i ansiktet? (Johanna)
- Ehh? Nä!

Hur känner du nummer 66? (Pia)
- Hon lärde upp mig när jag precis hade börjat på Res, hon har dock slutat nu och jobbar på en annan avdelningen inom Försvaret. Syns dock ibland.

2 kommentarer:

RafaeL sa...

ooooooff för mycket projekt för mig, jag gjorde nummer 72, och nej jag har inte pussat henne fast hon är het.

Anonym sa...

Raffe: Publicera i din blogg! jag vill se resultatet! Nu ;p