söndag 23 september 2007

Skinande rent!


Så där ja, nu var även badrummet klart.

8 kommentarer:

Unknown sa...

åhh jag längtar efter en egen lägenhet.. men i januari hoppas jag på att vi fått något.

Anonym sa...

Emma: Mm, det är nästan roligt jämt, förutom när skiten ska städas ;p

Anonym sa...

ååå vännen! Vad bra du är på att städa, såg även det nystädade vardagsrummet, jäklar vilken skillnad. Vill du komma hem till mig och städa med? hihi. Jag blev så inspirerad så idag när jag kommer hem ska jag med städa så det ryker, hmm ska i alla fall försöka. det är bara det att när jag städar tar det så lång tid, det tar en 2-3 dagar innan allt är klart, men men. Sen får man tvinga max att städa lite med annars är det trist. Ska nog med ta förre och efter bilder precis som du så kan du se hur mycket du insiperade mig och hur mycket finare det blev. Håll tummarna, så jag gör det bara. Kram Nadja

Anonym sa...

Nadja: Mm, vad kul =) Vill se hur du bor juh ;p Ska besöka din blogg lite senare och kolla läget. Bamsekram!

Anonym sa...

Har börjat städa nu, rum 1 även kallat sovrummet är klart, men det tar nog tid innan hela lägenheten är färdig, suck, vill även att max kommer hem så att han kan hjälpa till. JAg ska lägga in bilder och skriva så fort det är klart, Tack för inspirationen än en gång. Kram Nadja

Anonym sa...

Nadja: När du är klar med städningen kanske du kan smuggla över den där andra saken vi pratade om på telefon. Minns du? Det där du skulle skicka *fniss*

Anonym sa...

JA just det ,bra att du påminner ,jag ska göra det, jag lovar ;)

Anonym sa...

Nadja: Hehe, mumma!