söndag 2 september 2007

Idag är det städ- och telefondag!

Det ser ut som en svinstia här idag, flaskor över hela bordet och gammal mat. Kläder ligger slängda och det är fullt med papper på golvet. Hur gick det med den där ordningssamma tjejen? Antingen har hon aldrig existerat eller är hon ett minne blott. Minns fotfarande när Silvana sa till mig, jag trodde du var en sån där tjej som jämt bäddar sängen innan du går till skolan. Ha! Bäddade aldrig sängen under tiden jag pluggade, men det är kul att folk tror det om mig. Måste vara mitt pryda yttre, men låt er inte luras av det. På insidan så är jag ganska opryd faktiskt, eller hur lät det egentligen?

Vad har ni för uppfattning om mig?

Det skulle sannerligen vara lite kul att höra! Sällan stämmer utsidan med insidan, men å andra sidan har ni ju fått en del av min insida genom bloggen så kanske går det att klura på vad jag är för en person ändå.

Efter jag har fått ordning här ska jag ringa Jhonny. Vi skulle chattat lite igår, men han dök inte upp. Måste ringa och kolla så inget har hänt. Det är ett jäkla skit att fastna för nån på andra sidan jorden ska jag säga er. Vi är ju inget par eller så, men nog tänker jag på honom... Lär bli en telefonräkning som heter mumma denna månad kan jag säga. Fucking skit! Men det är inte mycket att göra nåt åt, vad är elternativet liksom?

4 kommentarer:

RafaeL sa...

Söta ni är =) Och bästa sätt att gå ner i vikt är inte äta skräpmat och godis. Man vem vill göra det...inte jag i alla fall haha =D

Anonym sa...

Raffe: Haha, inte jag heller! Ska vi inte ta en pizza ihop snart eller nåt? *lol*

Anonym sa...

Söööööta är ni i alla fall. Och du: hoppas du kryar på dej snart. Överdos av honungsvatten tror jag på

Anonym sa...

Carro: Tack vännen!