fredag 31 augusti 2007

Världens bästa arbetskamrater!

Gud vad jag älskar mitt jobb! Det är antagligen få förundrat att säga så, men jag gör faktiskt det. Okej, lönen är kass och uppgifterna kan ibland kännas aningen enkelspåriga men bortsett från det så är allt verkligen kanon. Mycket beror troligtvis på att vi är ett sådant kanongäng som jobbar ihop.

Idag på morgonen hade vi en sån där riktig flamsattack. Ni vet när man känner att man nästan är tillbaka på högstadiet och sitter och tisslar och tasslar för att det är nån snygg kille i närheten. En sak har jag i alla fall insett och det är att det kvittar hur gammal man än blir så slutar man aldrig att tycka det är spännande med det motsatta könet. Och ibland är det faktiskt roligt att ha snopprat på morgonfikat ;p

Hur har ni det på ert jobb? Trivs ni?

Jag har bara ett jobb att jämföra med mot detta, och då kan jag ju säga att BIG Travel kan slänga sig i väggen. Aldrig att jag vill dit igen om jag jämför med där jag sitter idag. Nä, tacka vet jag Försvaret! Det är ett grymt ställe oftast!

Inga kommentarer: