söndag 30 september 2007

Filmtips - Eurotrip


Sugen på en komedi? Då kanske denna film kan va nåt. Den fick mig att skratta högt ett antal gånger faktiskt, och det är ett gott betyg kan jag lova! Den handlar om en amerikansk kille, Scott, som chattar med en tjej i Berlin. Ett missförstånd gör att han skickar iväg ett mail till henne om att han aldrig mer vill höra av henne. När han inser sitt misstag beger han sig till Europa tillsammans med tre vänner för att leta reda på henne. Vägen dit blir dock aningen mer kompliserad än vad han räknat med (såklart!) och de hinner med många äventyr i såväl Amsterdam, Paris, Berlin som London och Rom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Eurotrip är en av mina favofilmer, har sett den typ 10 gånger, jag älskar den! Varje gång jag ochmax inte har åt att göra eller bara vill se en toppenfilm så ser vi den :)Har du fler bra filmtips? Kram Nadja

Anonym sa...

Nadja: Jag tänkte precis fråga dig detsamma. Jag tycker aldrig jag har några bra filmer... Vi får slå helt enkelt slå våra kloka huvuden ihop och komma på nån ;p