tisdag 18 september 2007

Prison Break is back!

Världens bästa serie just nu och absolut världens hetaste och grymmaste huvudrollsinnehavare är åter i rutan. Igår körde säsong 3 igång i USA och jag var inte sen att haka på så klart. Är det någon mer än jag som sett så långt fram? Orka vänta tills det visas i Sverige liksom *suckar*

Tack Linda för att du påminde mig, eller är det Lindas bror som ska tackas kanske? Never mind, imorn har vi en del saker att gå igenom på fikat. Spännande är bara förnamnet på det första avsnittet ;p

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh du är min egen personliga påminnare!! Jag orkar inte heller sitta och vänta på att det ska visas i Sverige ... dessutom slipper man ju de enerverande reklamavbrotten med :-)
Ska bli såååå spännande och veta vad det är för ställe han hamnade på egentligen....

Anonym sa...

Leila: Det verkar som om att vi inte bara har samma musiksmak utan även film och serietycke ;p Nice *ler* Visst är han snygg oxå? ;p

Anonym sa...

Visst är han snygg men min favorit är brorsan. Sååå manlig ;-)

Anonym sa...

Leila: Bra, då slipper vi slåss om samma ;p