tisdag 4 september 2007

Mera sjuk!

Halsen gör ont och jag är sjukt trött! Idag skulle varit min sista dag som jag knaprar pencillin, sen skulle det med andra ord varit fritt fram att börja träna. Men nu får det vänta ytterligare =( Precis när jag åter började känna mig frisk från alla krämpor och foten har återfått sin normala storlek så åker jag på nästa skitsak, det är väl typiskt.

Sitter numera med en svullen hals som känns som ett öppet sår, blev ännu ett besök på vårdcentralen idag med andra ord. Känns som jag är stammis där ihop med vissa pensionärer. Bortsett från halsen så är jag på väg att få ännu en sån där blåsattack som jag hade för några månader sedan. Så fort jag blir nedsatt och lite förkyld så kommer de. Mina läppar svullnar upp och intar afrostorlek, ganska snyggt i och för sig men det gör djävulskt ont!

Har ni några tips på hur man kan bli av med förkylningsblåsor?

På morronen salta jag min lilla blåsbelagda tunga, sved som sjutton. Men det liksom bedövar bort den sen några timmar så jag antar att jag får ta fram saltkaret ännu en gång ikväll. Något bättre bot mot skiten har jag inte för tillfället. Varför ska jag få allt konstigt skit för?

2 kommentarer:

RafaeL sa...

Det är bara att härda ut, funkade för mig haha

Anonym sa...

Raffe: Suck, men ändå... Tyck synd om mig ;p