onsdag 1 augusti 2007

Shoppingdax!

Jag har inte börjat packa några kläder än, eller för den delen något annat heller. Har däremot insett att jag MÅSTE köpa en massa nya saker. Nu är det dock så att min tid inte räcker till riktigt, så jag har fått dra ner lite på min behovslista och endast nedan nämnda saker får anses som akuta.

¤ Svarta shorts
¤ Svart kjol
¤ Smink (Nödvändigt faktiskt, åtminstone ny mascara!)
¤ Vita jeans
¤ Örhangen (Måste ha nya stora silverringar)

Övriga saker får helt enkelt vänta till att inhandlas på semestern eller skippas helt och hållet. Vem bryr sig hur man ser ut egentligen, jag ska ju faktiskt på semester ;p

2 kommentarer:

RafaeL sa...

du, ska du inte använda bilderna jag skicka dig? vill se hur det ser ut

Anonym sa...

Raffe: Jag har inte hunnit sitta med designen ännu, men det kommer. Får nog dock vänta tills efter min semester är över. Men bilderna är skitsnygga när du fixat med dem, så de lär komma upp =)