söndag 19 augusti 2007

Vill inte...

Funderar pa att missa flyget pa tisdag och stanna kvar har. Vill absolut inte aka hem, har lart kanna sa manga nya vanner har nere. Kanner faktiskt fler har an jag gor i Karlskrona. Konstigt hur det kan bli. Hur eller hur sa far jag beratta mer pa onsdag nar jag kommer till fucking Sverige. Nu ska jag pallra mig ut i regnet och gora mig iordning, sen drar jag och Jhonny till Sunset Beach for att kolla pa solnedgangen. Mysigt! Hoppas dock att det hinner spricka upp tills dess, annars forstors allt. Senare ivkall ska jag ut med en thailandsk kille, Nirun, och sjunga karaoke pa nagon bar. Skitsot filur. Ahh, alla ar sa otroligt snalla har. Ar helt sjukt foralskad i landet och manniskorna. Blir till att boka en nya resa igen.

2 kommentarer:

RafaeL sa...

sälj allt och flytta dit ;)

Anonym sa...

Raffe: Haha, det är inte omöjligt ;p Mitt öde kanske är att bli en Beach Girl som hyr ut jetski och parasoll till turisterna. Special price for you sexy ;p Det vore livet det...