fredag 17 augusti 2007

Regnigt!

Det oser ner har idag, inget roligt alls. Det gar liksom inte att jamfora med en vanlig svensk regnskur heller, utan det ar riktiga skyfall. Skittrist! Jag som skulle gatt min vanliga promenad langs stranden. Far forsoka hitta pa nat annat istallet. Ska traffa Jhonny och luncha med honom vid tvatiden i alla fall, i ovrigt ar jag bara ledig och fri :p Det funkar faktiskt jattebra att vara har sjalv, har vant mig. Det ar dock lite trist pa dagarna nar Jhonny jobbar, men jag har lart kanna en hel del andra har nere ocksa. Mest folk fran Nepal faktiskt.

Skulle laddat upp en massa bilder tankte jag, men det funkar inte har sa jag far visa en del nar jag kommer hem istallet. Det har hant en hel del saker och det har aven fotats ganska mycket. Hoppas ni har det bra i alla fall. Nu blir det till att hoppa ut i vattenpolarna igen, snart blir det att kopa bat for att ta sig fram pa de vattenbelagda gatorna.

Inga kommentarer: