torsdag 30 augusti 2007

Tipsar!

Har ni vänner eller familj utomlands? Kan då rekomendera att kanske byta över till Telia (om ni inte redan har det), de har ett grymt erbjudande för just utlandssamtal. För 15 kronor i månaden som är en grundavgift kan man spara många kronor!! I mitt fall så har jag kollat upp priset för samtal till Thailand, där jag i dagsläget betalar 4.95 kronor per minut, men vid byte till denna tillvalstjänst så skulle jag endast få betala 0.59 kronor för en minut.

Bra va? Eller har ni koll på några som kan slå detta pris?

Ska kolla upp detta lite närmare, men det känns som att jag kommer att byta över redan ikväll. Det kittlar liksom lite för mycket i min pratstrupe och jag vill höra Jhonnys röst. Jag vill höra honom fråga Hur mår du med sin brytning på svenska. Eller vid närmare eftertanke behöver han inte ens fråga, bara jag får höra hans röst så känns det bra oavsett, sen vad vi pratar om är inte så noga ;p

Inga kommentarer: