torsdag 23 augusti 2007

Alma på besök

Pallrade mig upp till jobbet idag, pigg som en mört redan vid fyra på morgonen men efter lunchtid var det en pina att ens behöva sitta upprätt på stolen. Var mer eller mindre stendöd, har fortfarande den thailändska tiden i kroppen. Somnade som en stock när jag kom hem vid fyra och vaknade först tre timmar senare. Måste försöka vända tillbaka dygnet rätt, men men...

Alma kom hit och fikade lite nu ikväll, var underbart att se henne som alltid. Har pratat en massa om såväl min resa som hennes till Bosnien. Kändes som vi båda hade en massa hemlissar att berätta. Gud vad jag är tacksam att ha en vän som henne. Tycka om mycket! Hon har gett mig en del råd när det gäller det här med pojkar. Det har ju minst sagt varit lite turbulent på sista tiden, ni som känner mig vet ju en del av det som har hänt. Nåja, framtiden får utvisa vad som händer och sker.

Ska greja lite med semesterbilderna nu så jag kan publicera lite fler och visa er. Måste dessutom bränna ner mina bilder och skicka till Elisabeth så hon får dem. Får se hur mycket jag hinner, börjar bli trött igen. Klockan är fem på morgonen i Thailand nu, inte konstigt att jag är seg.

Inga kommentarer: