onsdag 29 augusti 2007

Foten under utredning!

Min stackars lilla fot är fortfarande gigantisk och svullen. Fick en form av pencillin när jag var hos doktorn i måndags men det har inte skett någon förbättring ännu. Börjar bli lite småorolig på riktigt nu då den värker som sjutton och är ruskigt röd och närmare lite blåsvart precis vid de mystiska betten som blivit infekterade.

Har ni några förslag på vad jag ska göra?

För tillfället har jag intagit högläge av foten, vilket innbär att den är upplagd på skrivbordet på jobbet. Plockar dock ner den när militärerna kommer upp på besök. Ni kan vara lugna med andra ord, jag sköter mig faktiskt och är anständig i andras närvaro ;p

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uuuuuuhhh....shit....hoppas det blir bra snart //Caroline

Anonym sa...

Caroline: Ja huga! Tack för omtanken!